آغاز اکران «خوابم می‌آد» به جای «چک» از چهارشنبه 24 خرداد
سینمای روز
این وبلاگ راجع به خبرهای روز سینما است

 

 

 

«حبیب کاوش» سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: در جلسه شورای صنفی امروز نمایش مقرر شد فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» به کارگردانی رضا عطاران از روز چهارشنبه (24 خرداد) در گروه سینمایی آفریقا جایگزین فیلم «چک» ‌شود؛ همچنین فیلم سینمایی «شورشیرین» در گروه سینمایی آزادی پس از اتمام اکران فیلم «قفس طلایی» به نمایش درمی‌آید.

وی درباره زمان اکران فیلم «شور شیرین» گفت: باید کف فروش فیلم «قفس طلایی» مورد بررسی قرار گیرد، احتمالاً «شورشیرین» اواخر خردادماه به نمایش درمی‌آید.

وی درباره فیلم دیگر گروه‌های سینمایی توضیح داد: دو فیلم سینمایی «دوستی از جنس آتش» و «شبکه» به دلیل فروش پایین از روز چهارشنبه از گروه‌های سینمایی قدس و عصر جدید برداشته خواهد شد اما به دلیل عدم تقاضا برای اکران فیلم، این دو گروه بدون فیلم هستند.

«پس كوچه‌هاي شمرون» که براساس اعلام شورای صنفی نمایش به دلیل مخالفت حوزه هنری و شهرداری با اکرانش قرار بود اکران نشود با امضای قرارداد از سوی شهرداری از فردا در سینماهای تهران و شهرستان ها روی پرده می رود.
احتمال دارد به دلیل همین صحبت های اخیر این فیلم چند سالن اصلی زیر نظر حوزه هنری را در اختیار نداشته باشد.

تهیه‌کننده این فیلم سینمایی عبدالله علیخانی و حسین فرح بخش هستند و جواد ستوده نیا نیز فیلمنامه فیلم را به نگارش درآورده است.

اکبر عبدی، محمدرضا شریفی‌نیا، شاهرخ استخری، حدیث چهره پرداز، زهره حمیدی، اسماعیل پوررضا، رامسین کبریتی، مختار سائقی، حسین قورچی، جلیل ملک زاده، مهدی انجم روز و صدف طاهریان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: دو جوان که به تازگی ازدواج کرده اند به دلیل شرایط، قادر به ادامه زندگی با یکدیگر نیستند. آنها قصد جدایی دارند، اما در طول مسیر با ماجراهایی مواجه می شوند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : چهار شنبه 24 خرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط حمیدرضا صادقی
آخرین مطالب